Wykrywacz

Andrzej Kasperowicz andyk w termisoc.org
Pon, 20 Paź 2003, 10:10:42 PDT

> Andrzeju pisalem juz kiedys ze Cyfrówki sie jeszcze nie dorobilem :))) a
> skaner mam w drukarce :(

Racja, sorry, zapomnialem.

> A Artur jest rzeczywiscie skromny , ale moze sie przelamie i pochwali ......
> a ma czym :))
>
> 3x100% Morasko !

Arturze nie mow, ze Ty tez nie masz skanera!

> i bedzie tego wiecej mam nadzieje ...juz wiemy jak je lapac ;)) nie ???

...oraz gdzie. :) Daleko od miejsc najbardziej przeszukanych?

Te poszczegolne 4 okazy znalezliscie w jednym miejscu, a wiec rosly sobie
grupowo niemal jak prawdziwki, czy tez kazdy w znacznym oddaleniu jeden
od drugiego (jak znacznym?).

Jak sadzicie ile tam tego jeszcze zostalo?

ak